Thursday, January 22, 2009

PNR RABU: HUGE IMPROVEMENT




Article by Shahrin
Photo by Dr.Taufik

Hehehehe berlaku sedikit rampasan kuasa tadi, instead masuk ke Jln P8,
saya menyuruh Dr Taufik memecut mendaki Lebuh Perdana Barat. Kemudian
turun ke Lebuh Sentosa dan masuk semula ke Jln Presint 8. Dan berlaku
lagi rampasan kuasa, Racun saya termakan oleh Dr Taufik, kali ini
turun semula ke Lebuh Sentosa dan terus ke Jambatan Seri Saujana.

Kayuhan dari Lebuh Sentosa menyaksikan 'deruman' pecutan Dr Taufik
bersama jentera Merida 904 dan diikuti oleh Kol dengan Bianchi Won.
Saya mula mengatur langkah, 'menumpang' Kol memecah angin, saya mula
menstabilkan rate kayuhan. 'Deruman' jentera saya mula bergema, Kol
bersama Bianchi Won tertinggal dibelakang dan saya cuba mengejar Dr
Taufik yang berada kira-kira 100 meter dihadapan. Tetapi saya terpaksa
akur, MTB full sus bertayar groove bersaiz 2.1 bukan tandingan untuk
jentera Merida 904 Dr Taufik. So saya slow down dan terus ke mode
recovery.

I saw huge improvement buat dua muka baru, Zaman dan Dr M. MBA
sampaikan kepada Zaman dan Dr M, jalan yang kita lalui lebih tough
dari jalan biasa. Ada dua climbing yang panjang dan meletihkan
sebenarnya. So mereka dah berjaya lalui, it's mean a huge
improvement.

Saya rasa next PNR, kita gunakan route tadi, sebab, 1) Beri peluang
kepada roadbike memecut 2) Improvement kepada MTB dengan climbing yang
panjang.

1 comment:

Man CIOCC said...

Wah, berapi2 berkayuh semenjak guna RB. Jom kita ke Frazer's Hill ujong minggu ni.

This ride has been brought to you courtesy of Big Jack from htttp://www.jomkayuh.com
There will be a support car InsyaAllah. Roadies or MTB's are welcome This is not a race!
RV point will be in front of the KKB Police Station. Surf JomKayuh.com for the latest updates.